Základy jsou velmi důležité

Kdo někdy stavěl dům, anebo jen tak prakticky to viděl či slyšel, tak ví, že nejdůležitější u stavby domu je vždy základy. Na jakém základě se bude stavět, to poté rozhodne o jeho stabilitě. I materiál bude hrát poměrně dost velkou roli. Potřebujeme cihly, písek, maltu, případně jiný stavební prvek, který bude držet celou mohutnou konstrukci. Tělo není zase až tak daleko od naší názorné ukázky, jelikož jeho základní stavební prvky jsou tuky, cukry a bílkoviny. Nesmí chybět ani vláknina, nicméně právě bez bílkovin se ale rozhodně neobejde žádná buňka v našem těle.měření sendviče

Bílkoviny jsou pro tělo hodnotné

Pokud někdo se rozhodl efektivně zredukovat svoji hmotnost, tak většinou dostal doporučení od odborníků přes zdravou výživu, že bude dobré omezit sacharidy a přidat proteiny. To znamená do těla dostat více bílkovin. Ty jsou právě základním prvkem svalové hmoty, jsou součástí hormonů a protilátek. Také jsou zodpovědné za rychlost metabolismu. Nejdou ale vůbec ničím nahradit a tak je třeba sestavit naprosto ideálně jídelníček a to tak, že strava bude bohatá právě na tuto složku. Ideální je ketonová dieta, která díky připraveným pokrmům dokáže naše tělo dostat do přesně takové fáze, kdy se začne proměňovat. Vytoužený pas se začíná objevovat během pár týdnů. Výhodou této diety je její vyváženost.spokojená žena u zeleniny
Jak poznat, že je nedostatek bílkovin?
Není to vůbec složité a zažil to absolutně každý. Ačkoliv to vypadá, že jsme se dostatečně najedli, tak přesto nás honí doslova ta mlsná. Tady je rozhodující chyba ve skladbě našeho jídelníčku. Pravděpodobně jsme si naložili více sacharidové porce, než bylo vůbec přípustné. Hladina glukózy rychle stoupne a stejně rychle klesne a to je přesně ta naše mlsná, kdy nutně potřebujeme něco dobrého slupnout. Když ale ubereme sacharidy a přidáme jídlo bohaté na bílkoviny, tak můžeme vidět, že je to skutečný rozdíl. Delší dobu nemáme hlad, nenutí nás to chodit do tajné skříňky pro dobroty a nakonec je milé překvapení vidět, jak ubývá samotná hmotnost. Tady se vyplatí přidat na jídelníček maso, klíčky, fazole, čočku nebo mléčné výrobky.